Irodai recepciós állás [Hungary]


 

A felelősségek közé tartozik, de nem kizárólagosan

-Adatbevitel

- Dokumentumkezelési szkennelés

- Telefonos interakció az eladókkal és az ügyfelekkel

- Bejövő és kimenő levelek kezelése

Az ideális jelöltnek rendelkeznie kell a következő szükséges készségekkel

- Jártasnak kell lennie a Microsoft Office Suite – Word, Excel és Outlook használatában

- Kiváló írásbeli, szóbeli és interperszonális kapcsolatteremtő készség.

- Erős problémamegoldó készség

- Erős odafigyelés a részletekre, önálló munkavégzés és több feladat elvégzésének képessége

- Minimum 1 év gyors irodai környezetben szerzett tapasztalat.

Állás típusa: Teljes munkaidő, Részmunkaidő

Tapasztalat:

  • adminisztráció: 1 év (Preferált)

$ads={2}


 

.

$ads={1}

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال