Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokalizowana jest w Poznaniu, ponadto mamy oddziały w Warszawie, Gdańsku oraz we Wrocławiu.
Obecnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży BPO/SSC pooszukujemy kandydatów na stanowisko w dziale HR/administracja.
Młodszy specjalista ds. kadrowych - praca hybrydowa z biura w Warszawie
Nr ref.:
Zakres obowiązków przyszłego pracownika:
- obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy
- tworzenie dokumentacji dla pracowników
- ewidencja czasu pracy pracowników (naliczanie i weryfikowanie)
- weryfikacja wniosków urlopowych i ich przetwarzanie
- wystawianie zaświadczeń i pozostałej dokumentacji
- obsługa benefitów pozapłacowych
Wymagania na stanowisku:
- minimum pół roku doświadczenia na podobnym stanowisku
- motywacja do dalszego rozwoju w tym kierunku
- dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin
- dyspozycyjność do pracy hybrydowej
- znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, kadrowo-płacowych
- mile widziany język angielski oraz wykształcenie kierunkowe, jednak nie jest to wymóg konieczny
Nasz klient zapewnia:
- Praca hybrydowa - 2 razy w tygodniu praca z biura, zlokalizowanego w Warszawie
- Umowę o pracę, od pierwszego dnia współpracy z firmą
- Możliwości rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji i dokształcania się w zakresie kadrowo-płacowym
- Benefity: miedzy innymi karta multisport, dofinansowanie do nauki języków, zniżki na produkty firmowe
$ads={1}