Do našeho týmu ve 4A hledáme part-time Office Manager*ku!
Kdo jsme a co deláme?
Jsme architektonický ateliér 4A, založen v roce 1997 čtyřmi mezinárodními partnery. Zaměřujeme se na navrhování staveb a jejich interiérů po celé republice i v zahraničí. Ukázku našich projektů si můžeš prohlédnout na: https://www.architekti4a.cz/projekty-cs
Co budeš mít na starosti?
- Zajištění chodu kanceláře a správa kancelářské techniky
- Fakturace a příprava podkladů pro externí účetní firmu včetně smluv
- Ad hoc administratívu
- Podpora architektonického týmu
Jak si tě představujeme?
- Seš milý/á a pozitivní člověk se smyslem pro humor
- Máš dobrou češtinu a alespoň základní úrověň angličtiny
- Máš skvělé komunikační a organizační schopnosti
- Orientuješ se v architektonických službách
- Máš nějaké základní účetnícké znalosti
- Miluješ pejsky
Co ti můžeme nabídnout?
- Práci na 0,5 úvazku (20h týdně)
- HPP smlouvu na dobu neurčitou nebo na ŽL dle domluvy
- 4 týdny dovolené
- Časovou flexibilitu (vhodné pro studenty VŠ a rodiče na RD)
- Kancelář na Praze 6 se super kolektivem a neomezenou canisterapie
- Odpovídající finanční ohodnocení podle tvých schopností
- Občerstvení na pracovišti, časté firemní akce (společné snídaně, teambuilding, večírky a oslavy)
- Nástup 3.7.2023 nebo dle domluvy
Pokud ti ta práce zaujala nebo by si chtěl*a se dozvědět víc, zašli svoje CV nebo napiš na abdulhakova@architekti4a.cz
Typ úlohy: Částečný úvazek, Dočasný úvazek
Počet hodin částečného úvazku: 20 za týden
Termín pro žádost: 03.07.2023
Předpokládané datum nástupu: 03.07.2023