Çağrı Merkezi Eğitim Satış Danışmanı [Turkey]


 

İş Tanımı

YOĞUN TELEFON ARAMALARI VE YÜZ YÜZE GÖRÜŞMELER YAPARAK KURSLARIMIZA ÖĞRENCİ KAZANDIRMAK...

ÇALIŞMA SAATLERİ: İLK 1 AY BOYUNCA İSTEDİĞİ 1 GÜN İZİN YAPACAK DİĞER GÜNLER GÜNDE SADECE 5 SAAT ÇALIŞILACAK... İLK 1 AYDAN SONRA İSTEĞE BAĞLI OLARAK TAM ZAMANLI VEYA YARI ZAMANLI ÇALIŞILACAK..

SUNULAN İMKANLAR: MAAŞ + SGK + PRİM + ÜCRETSİZ İNGİLİZCE EĞİTİMİ + ÜCRETSİZ PDR EĞİTİMİ + ÜCRETSİZ UYGULAMALI İNSAN KAYNAKLARI EĞİTİMİ...

Aranan Nitelikler

$ads={1}

  • PART TIME VEYA FULL TIME ÇALIŞABİLECEK,

  • ULAŞIM KONUSUNDA SIKINTI YAŞAMAYAN,

  • KURUMSAL GİYİNEN, KURUMSAL GÖRÜNEN,

  • TELEFONDA VE YÜZYÜZE GÖRÜŞMELER KONUSUNDA İKNA KABİLİYETİNE GÜVENEN,

  • TERCİHEN YÖNETİCİLİK HEDEFİ OLAN,

HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM PERSONELİ

Özet Bilgiler

    Pozisyon

    :
    Eğitim Satış Danışmanı

    Sektör

    :
    Eğitim

    Kategori

    :
    Eğitim , Satış

    Çalışma Şekli

    :
    Yarı Zamanlı / Part-Time

    Pozisyon Seviyesi

    :
    Uzman Yardımcısı

    Çalışma Yeri

    :
    İstanbul Anadolu Yakası Pendik

    Pendik/İstanbul

      Toplu Taşımaya Erişim
      Plaza Ofis

    İstanbul Anadolu Yakası Ümraniye

    Atakent Mahallesi, Güleryüz Sk. 34 A, 34760 Ümraniye/İstanbul, Türkiye

      Toplu Taşımaya Erişim
      Bahçeli Ofis
      Teraslı Ofis
      Dinlenme / Oyun Alanı
    , İstanbul Anadolu Yakası

    İlk Yayınlama Tarihi

    :
    22.07.2023

    Güncelleme Tarihi

    :
    22.07.2023

    Son Başvuru Tarihi

    :
    18.03.2024

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال