Teamleider Planning & Control [Netherlands]


 

$ads={1}

Ben jij gewend leiding te geven aan een team specialisten? Kan je iedereen zijn eigen rol uit laten voren, maar toch de saamhorigheid en teamwerk optimaliseren? Dan zoeken we jou!

Your Role

In Tiel realiseren we begin 2023 een autostore oplossing voor onze E-commerce klant en implementeren we eind 2023 een nieuwe klant. Een site die volop in beweging is en waar we continu verbeteren. Binnen het Support team op deze locatie zijn we opzoek naar Teamleider Planning&Control. Als Teamleider ben je verantwoordelijk voor het aansturen van de Control Room (5 FTE). Hieronder vallen onder andere Planning, Procesoptimalisatie en Data analyse. Jouw doel is om samen met je team een effectief en optimaal resultaat te halen in het Warehouse & E-commerce operatie, inspelend op de wensen van onze klanten en de beschikbaarheid van personeel. Daarnaast dient het team nauwlettend de voortgang van de werkzaamheden in operatie in de gaten te houden en bij te sturen daar waar nodig. We staan aan de start van een nieuwe manier van werken en met jouw enthousiasme nemen we de medewerkers mee in alle nieuwe ontwikkelingen op de site. Je komt te werken in een multi-client warehouse waar we meerdere klanten bedienen binnen FMCG & E-commerce.

Your Responsibilities

  • Het managen van de dagelijkse operatie van de afdeling en het stellen van prioriteiten samen met Operations Manager;
  • Samen met het team zorgen voor een efficiënte warehouseplanning voor van vandaag en morgen;
  • Samen met het team de forecast van de klant vertalen naar een planning, op maand, week en dag niveau;
  • Zorgen voor flow in het proces op basis van operationele data en forecast van de klant;
  • Beheert overeengekomen afspraken aangaande afhandeling van administratieve stromen;
  • Je zorgt samen met je team voor een correcte verslaglegging van operationele gegevens, bewaken en rapporteren SLA’s;
  • Deelnemen aan projecten ter optimalisering van de administratieve en logistieke processen.

Your Skills and Experiences

  • Je hebt minimaal 3 jaar relevante ervaring met het aansturen van een team met specialisten, in de logistiek is een pré;
  • Je hebt kennis van Lean en Six Sigma;
  • Je hebt analytisch vermogen en cijfermatig inzicht;
  • Je bent creatief en oplossingsgericht;
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je bent fulltime (40 uur per week) beschikbaar.

Good Reasons to Join

Werken met plezier bij Kuehne + Nagel betekent voor iedere werknemer iets anders, daarom bieden wij een ambitieuze werkomgeving waarin ondernemerschap, ontwikkeling en vooruitgang voorop staan. Naast een prima salaris bieden wij ook een reiskostenvergoeding en een goede pensioenregeling. Je hebt 24 vakantiedagen en 3,5 atv dagen en je hebt de mogelijkheid om dagen bij te kopen. We hanteren flexibele werktijden waardoor je privé werk balans optimaal is en we bieden een collectiviteitskorting op je zorgverzekering bij CZ. Je start met een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband en jij zit aan het stuur van je eigen ontwikkeling via onze Kuehne + Nagel Academy. Kuehne + Nagel is een goed bedrijf en zoekt betrouwbare medewerkers, daarom screenen wij onze medewerkers en vragen wij een VOG.

A propos de Kuehne+Nagel

Mit mehr als 80,000 Mitarbeitern an mehr als 1.300 Standorten in über 100 Ländern zählt Kühne+Nagel zu den global führenden Logistikdienstleistern.

Kühne+Nagel steht als Arbeitgeber für Chancengleichheit und wir engagieren uns auch im Hinblick auf Personen mit Behinderung für Diversität in unseren Teams. Wir glauben, dass Sie einen wertvollen Beitrag zu Kühne+Nagel leisten können und freuen uns auf Ihre Bewerbung.

CONTACT

Sam Bavius

+49 (0)30 4036 371 312

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال