HR & Payroll administrator [Belgium]


 

$ads={1}

De HR-experten van Talentus brengen jou in contact met je toekomstige werkgever. Deze gepassioneerde specialisten werken voor middelgrote Belgische ondernemingen. Zij maken er hun missie van om jouw talent te laten openbloeien in een job die je als gegoten zit.


Functie

Onze partner is voortdurend bezig met het optimaliseren van bedrijfsprocessen, dat brengt ontzettend leuke uitdagingen met zich mee! Wij zien dit dan ook als de ideale functie voor een administratieve duizendpoot. Een plek waar je HR- en salarisadministratie van A tot Z kan uitvoeren.

Als HR & payroll medewerker heb je volgende verantwoordelijkheden:

  • Verzamelen, controleren en verwerken van personeelsgegevens, salarissen en bijhorende informatie;
  • Je draagt bij aan het verzorgen van een tijdige en correcte uitbetaling van de salarissen;
  • In de brede zin verzorg je de HR administratie;
  • Meewerken aan de maandelijkse HR rapportages;
  • Indien medewerkers en leidinggevenden vragen hebben ben jij het eerste aanspreekpunt;
  • Je doet voorstellen voor het optimaliseren van de administratieve HR processen;
  • De meest recente Nederlandse wet-en regelgeving is zeer belangrijk;
  • Ondersteunen van het HR team waar nodig.


Aanbod

Wat kunnen wij jou bieden:

  • Voltijdse functie met voldoende verantwoordelijkheid en afwisseling;
  • Leuke functie in daguren en mogelijkheid om te telewerken;
  • Marktconform salaris met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques;
  • Naast je jaarlijkse vakantie bouw je ook nog 7 adv-dagen op;
  • Je werkt in een internationale omgeving;
  • De kans om continue te groeien en bij te leren;
  • De mogelijkheid om op korte termijn op verschillende HR-domeinen te werken;
  • Je kan rekenen op een enthousiast team;
  • Een informele werksfeer.


Profiel en vaardigheden

Komt de volgende beschrijving overeen met jouw profiel?

  • Je beschikt over een bachelor diploma en hebt reeds enkele jaren ervaring met Nederlandse arbeidswetgeving;
  • Indien je ervaring hebt in de retail is dit zeker een pluspunt;
  • Naast het Nederlands heb je ook een zeer goede kennis van het Engels. Kennis Frans is een pluspunt;
  • Je bent hands-on, oplossingsgericht en durft initiatief nemen;
  • Indien nodig weet je snel te schakelen en de nodige prioriteiten te stellen;
  • Je bent organisatorisch sterk en nauwkeurig.


Over de organisatie

Onze klant is een eigentijdse, internationale winkelformule met vestigingen in 8 Europese landen. Dagelijks engageren hun enthousiaste medewerkers zich om de trends op de voet te volgen waardoor ze een kwalitatief alternatief bieden voor dure designmerken. Zo maken ze met hun feelgoodproducten van een huis een heerlijke thuis. Zet jij graag de klant centraal in alles wat je doet? Heb jij altijd al graag in een internationale omgeving willen werken? Dan zijn wij op zoek naar jou. Ter versterking van het team zijn we op zoek naar een HR & payroll administrator met kennis van Nederlandse arbeidswetgeving.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال